Support

Den nyeste software er nøglen til din virksomheds konkurrencedygtighed!

« Tilbage
Dato: 29. november 2019

Få mere for pengene med den nyeste software


Du kender måske til udtrykket ”Never change a winning team”.

Det kan i mange tilfælde også være helt korrekt. Men hvad gør du så, hvis selve spillet i stedet vælger at ændre sig? Så er der stor sandsynlighed for, at du stille og roligt vil begynde at tabe mere og mere, som tiden går.

Regnskab er et af de områder i folks virksomheder, der stadigvæk er præget af manuelle papirformer, hvilket ikke længere kan betale sig. Ved manuelt papirarbejde er risikoen for, at der kan opstå fejl ikke blot større – hele processen går også meget langsommere.

Som det efterhånden står klart for de fleste af os, er digitaliseringen i fuldt flor, og udviklingen lader ikke til at stoppe inden for den nærmeste fremtid. Af samme årsag må du sørge for at holde dig opdateret inden for IT, hvis du ikke vil blive hægtet af i kapløbet om at være konkurrencedygtig på markedet. Effektivitet er i højsædet, og dette gælder uanset hvilken branche, du beskæftiger dig med.
 

Hvordan kan IT medvirke til at effektivisere arbejdsgangene i netop din virksomhed?


Et oplagt sted at starte vil være at skifte dit nuværende økonomisystem ud med ERP-systemet Uniconta. Uniconta er kort fortalt al din viden om din virksomhed samlet på ét sted. Du vil have et skarpt overblik over ikke blot økonomi, men også meget andet såsom produktion og lagerstyring. Den generelle kommunikation vil blive effektiviseret, da din virksomhedsfiler og -data vil være nemmere at tilgå for dig selv, men også for virksomhedens medarbejdere på tværs af arbejdsområder.
Læs mere om Uniconta her
Man skulle tro, at sådan en omstrukturering af en virksomheds infrastruktur vil have større omkostninger i form af tid og penge, men dette er ikke tilfældet. Hos os kan du prøve Uniconta gratis i 30 dage, hvor du hurtigt vil se alle systemets fordele. Derudover klarer vi selvfølgelig alt det praktiske i form af opsætning og implementering. Så ring endelig til os på +45 70 25 12 01 eller udfyld vores kontaktformular og lad os tage en uforpligtende samtale om, hvordan vi i fællesskab gør din virksomheds IT-hverdag mere konkurrencedygtig.
Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
6. december 2019
Office 2019, Office 365 eller Microsoft 365 – hvad er forskellen?
Hvad er forskellen egentlig på de forskellige pakker, som Microsoft udbyder? Det er vigtigt at forstå forskellene, hvis du vil sikre dig, at du får valgt rigtigt første gang.
Læs indlæg
29. november 2019
Den nyeste software er nøglen til din virksomheds konkurrencedygtighed!
Hvis du vil være med, hvor det er sjovt på arbejdsmarkedet, så bliver du nødt til at hoppe med på IT-vognen. Effektiv brug af IT er vejen til effektiv kommunikation, og dette vil hjælpe dig og din virksomhed med at blive ekstra konkurrencedygtige på arbejdsmarkedet.
Læs indlæg
15. november 2019
Hackere udnytter dine uvidende medarbejdere til at stjæle værdifuld information
Hackerne er blevet klogere og mere professionelle, og det går ud over den enkelte medarbejder, der ikke har forstand på IT.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01