Support

IT service desk | Få hjælp til IT

Vi tilbyder tre abonnementspakker, der kan skabe et overblik over vores IT-support


Ønsker du en effektiv arbejdsdag, hvor alle dine programmer altid er opdateret og virker, som de skal? Hvor du kan nå dine møder og andre deadlines uden problemer? Hvor du sparer tid og opnår økonomiske besparelser på problemløsningen, samt eliminerer risikoen for tabt data, økonomisk kriminalitet og tabt arbejdstid?

Vores tre abonnementspakker er en perfekt support-løsning til gode priser.
 
MainBrain har 25 års erfaring med IT-support til mindre og mellemstore
virksomheder.
  • Du får både support til Mac og support til PC, og vi får dem til at arbejde sammen.
  • Vi tilbyder Office 365 og Azure
  • Vi tilbyder flere antivirus- og sikkerhedsløsninger
  • Vi giver dig backup
  • Global Mailsignatur
  • Helhedsløsning på IT. Salg af hardware, software & finansiering
Bronzepakken
  • Hotline
  • Dokumentation
  • Proaktiv monitorering
  • Fjernsupport
  • Antivirus software
  • Patchmanagement
  • Gratis support 0-15 min.
  • Afregning pr. 15. min. derefter
250 kr.
pr. mdr./bruger
Sølvpakken
  • Hotline
  • Dokumentation
  • Proaktiv monitorering
  • Fjernsupport
  • Antivirus software
  • Patchmanagement
  • Fri remote support
525 kr.
pr. mdr./bruger
Guldpakken
  • Hotline
  • Dokumentation
  • Proaktiv monitorering
  • Fjernsupport
  • Antivirus software
  • Patchmanagement
  • Fri support
  • Installering af udstyr
895 kr.
pr. mdr./bruger

 
Støder du sommetider på udfordringer i forbindelse med IT-løsningerne i din virksomhed? Kender du det, at dit arbejde bliver bremset, fordi noget ikke virker eller svarer? Og er du træt af at bruge tid på problemløsning, når jeres IT driller? 
 
Så lad os hjælpe dig! Hos MainBrain tilbyder vi dig 3 forskellige IT-abonnementspakker alt efter hvilket behov, der er i din virksomhed.
 
Fælles for alle 3 løsninger er, at de inkluderer en IT-hotline, så du har et sted at henvende dig, hvis du har behov for IT-support, og at vi er single point of contact, så du ikke behøver flere leverandører af dine IT-services..  
 
Du vælger frit mellem Guldpakken, Sølvpakken eller Bronzepakken, og hvilken pakke, du har behov for, afhænger for eksempel af, hvor ofte du ønsker support, og hvor tit du har behov for at skifte udstyr.

Scroll op og se vores servicepakker - og du er også meget velkommen til at kontakte os, hvis du vil have hjælp til at vælge.

 

IT service desk sparer tid og ressourcer 

 
Med en IT service desk får du effektiviseret virksomhedens arbejdsgange, fordi I får IT-løsninger, der er nemme at navigere i, og som passer til jeres behov – det betyder, at det er slut med at bruge unødvendig tid og ressourcer på at få tingene til at virke.

Herudover får du: 

 
  • IT service desk med support til både Mac og PC 
  • Opsætning af Office 365 og Azure 
  • Flere muligheder for antivirus og sikkerhedsløsninger 
  • Løbende backup af data 
  • Plugins til Office, der optimerer processerne 
  • En allround IT-helhedsløsning 
 
Herudover får du en samarbejdspartner, der ved, hvad vi taler om – og som gerne deler ud af tips og viden til en nemmere hverdag med IT. 
 
Læs for eksempel vores blog, hvor du finder masser af viden om alt fra cryptojacking-angreb til deling af kalendere i Outlook. 
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon +45 70 25 12 01, eller via formularen herunder.
Navn:
*
E-mail:
*
Telefon:
*
Besked:
 
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: lev-fak@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01