Support

MainBrain: Mødelokalestyring

« Tilbage
Dato: 27. februar 2017
Mødelokalebooking
Er du også træt af mødelokalebookingsystemet, der ikke fungerer optimalt. MainBrain har løsningen til dig.

Du har sikkert befundet dig i situationer, hvor du havde planlagt et møde, hvorefter det viste sig, at lokalet allerede var booket. Løbet fra lokale til lokale for at finde et ledigt rum til et spontant møde eller er blevet forsinket i planlægningen grundet manglende informationer om ledige mødelokaler.

MainBrain giver dig nu muligheden for, med Pronestor Display, at få overblik over ledige mødelokaler og aktiviteter, uanset hvor du er. Tjek og book lokaler fra kantinen, receptionen, elevatoren, hjemmefra eller fra forretningsrejser i udlandet. Uanset hvor du befinder dig, er du med Pronestor Display altid sikret, at mødelokalet er klart, når du har brug for det. Pronestor Display fungerer med alle digitale skærme og giver dig fleksibilitet i hverdagen.

Spar tid, penge og administrér dine ressourcer bedre

Effektivisér arbejdsgangene og spar penge. Med Pronestor Display vil du og dine kollegaer spare tid, da systemet er let tilgængeligt, nemt at bruge, samt at alle skærme administreres centralt. Din virksomhed vil med et mødebookingsystem fra MainBrain opleve, at hvad der førhen var et irritations- og ressourcekrævende element, nu føles som ukompliceret og effektivt. I vil reducere jeres omkostninger og eliminere spild af jeres møderessourcer.

En løsning – 4 muligheder
  • Mødelokalet: Tjek, når du står ved mødelokalet: Hvad sker der lige nu? Er lokalet klart til et spontant møde? Hvornår er det ledigt?
  • Mødegangen: Pronestor Display giver dig det samlede overblik over alle jeres mødelokaler til gavn for både dig og dine gæster, der guides frem til det rette møde eller event.
  • Receptionen: En stor skærm i receptionen skaber overblik over alle dagens møder og events og hvor de afholdes, hvilket spare tid.
  • Mobil: Tjek og book mødelokaler direkte fra din smartphone. Nu er det slut med at rende rundt efter ledige lokaler. Et hurtigt klik og mødelokalet er klart, når du er.
Key features

Vil I høre mere om MainBrains mødelokalestyring, Pronestor Display, allerede nu?

Så ring til os på tlf.: +45 7025 1201 eller send en mail til info@mainbrain.dk, hvis du vil høre mere om Pronestor Display. Vi kommer gerne ud til en uforpligtende snak om, hvad MainBrain kan tilbyde dig og din virksomhed.

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
6. december 2019
Office 2019, Office 365 eller Microsoft 365 – hvad er forskellen?
Hvad er forskellen egentlig på de forskellige pakker, som Microsoft udbyder? Det er vigtigt at forstå forskellene, hvis du vil sikre dig, at du får valgt rigtigt første gang.
Læs indlæg
29. november 2019
Den nyeste software er nøglen til din virksomheds konkurrencedygtighed!
Hvis du vil være med, hvor det er sjovt på arbejdsmarkedet, så bliver du nødt til at hoppe med på IT-vognen. Effektiv brug af IT er vejen til effektiv kommunikation, og dette vil hjælpe dig og din virksomhed med at blive ekstra konkurrencedygtige på arbejdsmarkedet.
Læs indlæg
15. november 2019
Hackere udnytter dine uvidende medarbejdere til at stjæle værdifuld information
Hackerne er blevet klogere og mere professionelle, og det går ud over den enkelte medarbejder, der ikke har forstand på IT.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01