Support

MicroBizz: En mobil løsning

« Tilbage
Dato: 3. august 2016

Mange af os er nok blevet udstyret med en smartphone på arbejdet, så vi kan tjekke mails, kalender osv., mens vi er på arbejde. Men kunne det ikke også være rart når man er ude i felten, at kunne registrere sin tid med det samme? Eller kunne bestille varer direkte fra telefonen, når man står ude på byggepladsen?

Alt det og MEGET mere til kan du med den mobile løsning MicroBizz.

Løsningen giver dig og din virksomhed det forkromede overblik over alle ressourcer – såvel timer som vareforbrug, mandskab, køretøjer mm. Med andre ord hjælper løsningen dig med at effektivisere din hverdag. En perfekt mobil løsning til håndværker- og Facility virksomheden samt kommunale instanser - ikke blot for medarbejderen i felten, men også den administrative medarbejder på kontoret.

Nogle af nøglefunktioner, vi kan nævne ved MicroBizz, er bl.a.:

  • CRM

Med MicroBizz får du styr på kunder, kontaktpersoner og kundehistorik, som de øvrige funktioner hænger sammen med, da hjertet af løsningen er et CRM-system.

  • Projekt- og opgavestyring

Tilknyt funktioner som gør projektstyring til en leg. Projektstyringen kan kobles op med vagtplaner, vareforbrug mm.

  • Kampagnestyring

Microbizz kan hjælpe med overblik, planlægning og styring af kampagner og kampagnemål.

  • Tidsregistrering

MicroBizz gør det nemt og effektivt for dine medarbejdere at registrere tid. De kan logge ind og ud af en arbejdsopgave fra de kommer på sitet til de kommer. De kan stoppe tiden nemt, når de holder frokostpause etc.

  • Lønbehandling

Løsningen gør det nemt for dine administrative medarbejdere at behandle lønnen ud fra den registrerede tid.

  • Varebestilling og -forbrug

Den tilhørende app’en gør det nemt for medarbejdere at bestille varer hjem, når de står og mangler det ude på byggepladsen. Det sparer tid og administrativt arbejde.

  • Kvalitetssikring.

Med MicroBizz er det nemt at tilknytte dokumentation til hvert enkelt projekt eller kunde, så du kan altid dokumentere sagens forløb og samtidig have det lige ved hånden.

Vil du høre mere om den mobile løsning, MicroBizz?
Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
6. december 2019
Office 2019, Office 365 eller Microsoft 365 – hvad er forskellen?
Hvad er forskellen egentlig på de forskellige pakker, som Microsoft udbyder? Det er vigtigt at forstå forskellene, hvis du vil sikre dig, at du får valgt rigtigt første gang.
Læs indlæg
29. november 2019
Den nyeste software er nøglen til din virksomheds konkurrencedygtighed!
Hvis du vil være med, hvor det er sjovt på arbejdsmarkedet, så bliver du nødt til at hoppe med på IT-vognen. Effektiv brug af IT er vejen til effektiv kommunikation, og dette vil hjælpe dig og din virksomhed med at blive ekstra konkurrencedygtige på arbejdsmarkedet.
Læs indlæg
15. november 2019
Hackere udnytter dine uvidende medarbejdere til at stjæle værdifuld information
Hackerne er blevet klogere og mere professionelle, og det går ud over den enkelte medarbejder, der ikke har forstand på IT.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01