Support

Miljøvenligt returprogram: Har du en OKI printer i din virksomhed?

« Tilbage
Dato: 6. oktober 2016

Hvis du har en OKI printer stående i din virksomhed, så lad os tilmelde dig OKIs returprogram.

Som en del af OKIs returprogram kan du og din virksomhed skille sig nemt og miljørigtigt af med jeres brugte forbrugsstoffer som tonere, tromler og patroner.

Ved indlevering af gamle forbrugsstoffer, kan OKI nemlig genanvende 97% af de materialer, som indgår i deres produkter.

I kan vælge mellem to former for returneringsløsninger – afhængigt af jeres forbrug af toner og tromler1.

Løsning A: Mellemstort til stort forbrug af forbrugsstoffer

Med denne løsning kan du få tilsendt en miljøboks. En returkasse, som bliver afhentet af et transportfirma, når den er fyldt. Fuldstændigt gratis.

Løsning B: Begrænset forbrug af forbrugsstoffer

Hvis virksomhedens forbrug er begrænset, så er denne løsning ideel for jer. Her kan virksomheden modtage en gratis pakkelabel og du kan aflevere pakken på posthuset. Det anbefales at aflevere flere tonere og tromler på samme tid, for ligeledes at begrænse miljøforureningen ved transport. Du kan enten pakke de brugte forbrugsstoffer i en ny kasse eller tape kasserne sammen.

Så vær med til at værne om miljøet, og udfyld nedenstående formular, så tilmelder vi din virksomhed OKIs returprogram.
Ring gerne til os, hvis du har spørgsmål til denne ordning på tlf.: +70 25 12 01

1 Returneringsprogrammet gælder kun OKI produkter. Såfremt andre mærker returneres forbeholder OKI sig retten til at fakturere kunder et beløb svarende til udgiften af servicen.

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
24. januar 2020
Skype for Business Online stiller træskoene
Vil du være et skridt foran dine konkurrenter, så bør du overveje at skifte til denne applikation!
Læs indlæg
17. januar 2020
Øg din virksomheds produktivitet med Microsoft Teams!
Hvis ikke du allerede har stiftet bekendtskab med Microsoft Teams, så gør du det formentlig snart. Microsoft vinder ind hos flere og flere virksomheder landet over - store som små.
Læs indlæg
20. december 2019
Uniconta baner vejen for effektive arbejdsgange!
Uniconta er løsningen på dagligdagens unødvendige problematikker. Kommunikationsgangene kan nemt optimeres med Uniconta, og med dette øges din virksomheds samlede produktivitet.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01