Support

Printerløsning

« Tilbage
Dato: 23. november 2017

undefined

Har du den rigtige printerløsning i din virksomhed?

Printer- og kopiudgifter er ofte en stor, men overset udgift på driftsbudgettet. Med den rigtige løsning kan mange virksomheder spare op til 30 % af deres udgifter til print og kopi, forbedre effektiviteten og opnå en række fordele:

  • Lavere driftsomkostninger
  • Automatisk bestilling af forbrugsstoffer
  • Kvalitetsprint uden brug af eksterne leverandører

Er du i tvivl om dit aktuelle forbrug kan du med en printanalyse hos MainBrain hurtigt få overblik over din virksomheds print- og kopiforbrug, samt få konkrete forslag til, hvordan I sparer tid, penge og besvær. Analysen af jeres forbrug tager blot 10 minutter og forstyrrer ikke jeres arbejde.

MainBrain skræddersyr i samarbejde med dig en løsning, der passer til lige netop din virksomheds behov og sikrer, at du fremadrette ikke spilder unødvendige penge på print- og kopibudgettet.

Vi du spare penge og samtidig passe på vores miljø?

Har du allerede en OKI printer så har du mulighed for at returnere dine brugte forbrugsstoffer som tonere, tromler og patroner til OKI, så de sørge for sikker, effektiv massegenbrug til gavn for miljøet – læs mere her

Vi du gerne have kortlagt din virksomheds printforbrug og spare penge?

Så ring til os på tlf.: +45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk. Vi kommer gerne ud til en uforpligtende snak om, hvad MainBrain kan tilbyde din virksomhed.

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
29. maj 2020
Bliv din virksomheds ”IT-nørd” med disse tips & tricks til en hverdag med IT
Kunne du godt tænke dig at blive ferm til at bruge din PC's tastatur til dets fulde potentiale? Så læs med i denne uges artikel! Når du har læst denne artikel vil du kunne blære dig med al din nye tekniske genialitet allerede i morgen.
Læs indlæg
22. maj 2020
Dine medarbejderes hverdagsproblemer koster dyrt på din virksomheds bundlinje
Små, daglige IT-problemer hos dine medarbejdere koster din virksomhed dyrt. Læs med i denne uges artikel og find ud af, hvilke problemer der er tale om, og hvordan du nemt og hurtigt kan fikse dem, så du ikke smider flere penge ud af vindet!
Læs indlæg
15. maj 2020
Hvad det vil sige at lægge noget i ’Skyen’, og hvorfor du bør gøre det
Du har måske hørt om Cloud (eller 'Skyen') før, men aldrig rigtig forstået, hvad det indebærer. Du kan høste en lang række fordele og gøre din IT-hverdag meget mere effektiv, hvis du flytter dine arbejdsting op i Skyen.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01