Support

Samarbejd med Office 365

« Tilbage
Dato: 30. november 2017

Samarbejd med Office 365

Uanset hvor du befinder dig, eller hvilken enhed du anvender, så kan du nemt dele filer, redigere i filerne i realtid, samt sikre produktiviteten.

Med Office 365's moderne måder at arbejde på kan du nu vælge mellem flere forskellige arbejdsformer.

Samarbejd med udvalgte personer

Du kan nu dele filer, redigere og samarbejde med udvalgte personer, som du har tillid til. På denne måde er det kun de udvalgte personer, der har adgang til og kan redigere i de delte filer. Herved sikre du, at filerne ikke når ud til alle, samt at du har muligheden for at få et andet perspektiv på sagerne eller gode råd til, hvordan du kan arbejde videre med dem. Du har desuden altid mulighed for, på et senere tidspunkt, at dele filerne med et team eller blot flere personer, hvis du ønsker.

Samarbejd som et team

De bedste resultater kommer ofte fra arbejdet i teams. Med Office 365 har dit team nu mulighed for at få ét centralt sted, hvor alle kan kommunikere, få adgang til filer og få mere fra hånden, hvilket gør det nemmere at samarbejde. Uanset hvor du eller dine teamkollegaer befinder jer, så kan I altid holde jer opdateret og arbejde videre med opgaverne.

Skyen

Med OneDrive er det for dig og dine kollegaer slut med at vedhæfte filer i mails og jonglere med flere versioner af det samme dokument. Når I arbejder med filerne i OneDrive, har I et fundament til at dele og redigere sammen med andre og samarbejde bedre. Du er dermed aldrig mere begrænset til din computer på kontoret, men kan deltage uanset hvor du befinder dig.

  • Gem dine filer på OneDrive, og få adgang til dem hvor som helst via din browser eller en Office-app.
  • Del en fil fra dit OneDrive med bestemte personer, eller brug et link.
  • Få ro i sindet i vished om, at dine filer er i sikkerhed.
  • Du har altid den nyeste version.

Startvejledning til OneDrive

Læs med i næste uge, hvor der er fokus på teamsamarbejde i Office 365.

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
6. december 2019
Office 2019, Office 365 eller Microsoft 365 – hvad er forskellen?
Hvad er forskellen egentlig på de forskellige pakker, som Microsoft udbyder? Det er vigtigt at forstå forskellene, hvis du vil sikre dig, at du får valgt rigtigt første gang.
Læs indlæg
29. november 2019
Den nyeste software er nøglen til din virksomheds konkurrencedygtighed!
Hvis du vil være med, hvor det er sjovt på arbejdsmarkedet, så bliver du nødt til at hoppe med på IT-vognen. Effektiv brug af IT er vejen til effektiv kommunikation, og dette vil hjælpe dig og din virksomhed med at blive ekstra konkurrencedygtige på arbejdsmarkedet.
Læs indlæg
15. november 2019
Hackere udnytter dine uvidende medarbejdere til at stjæle værdifuld information
Hackerne er blevet klogere og mere professionelle, og det går ud over den enkelte medarbejder, der ikke har forstand på IT.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01