Support

Kontakt til MainBrains Support!

Online

Er du kunde hos os, kan du oprette en online supportsag. Din sag bliver derved behandlet online, og du vil kunne følge med fra start til slut.

E-mail

Send os en e-mail på Servicedesk@mainbrain.dk og vi svarer dig tilbage hurtigst muligt inden for 4 timer.

Telefon

Ring til os på +45 70 25 12 01, så finder vi i fællesskab en løsning - hvad end det er for et problem, du har brug for at få løst.

Opret ny supportsag online


Eksisterende kunder med en aftale kan med fordel benytte vores supportweb, til at oprette en ny sag, eller se status på eksisterende sager.

Hvis login er oprettet til dig, vil dette kunne tilgås via en tidligere udsendt mail med titlen 'Welcome to MainBrain A/S Client Portal'.

Supportweb giver overblik over udestående-, igangværende- og afsluttede opgaver.

Remotesupport


Til kunder med serviceaftale tilbyder vi support over internettet via remotesoftware.

Quick supportsoftware til Mac og Windows kan hentes her.
Host software til Mac og Windows kan hentes her.
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon +45 70 25 12 01, eller via formularen herunder.
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Evt. besked:
 
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01