Support

Support hos MainBrain

Opret ny support sag


Eksisterende kunder med en aftale kan med fordel benytte vores supportweb, til at oprette en ny sag, eller se status på eksisterende sager.

Hvis login er oprettet til dig, vil dette kunne tilgås via en tidligere udsendt mail med titlen 'Welcome to MainBrain A/S Client Portal'.

Supportweb giver overblik over udestående-, igangværende- og afsluttede opgaver.

Remotesupport


Til kunder med serviceaftale tilbyder vi support over internettet via remotesoftware.

Quick supportsoftware til Mac og Windows kan hentes her.
Host software til Mac og Windows kan hentes her.

Hvordan får jeg adgang til de fordele og den eksterne support, som MainBrain kan tilbyde?


Hvis du er i tvivl om, hvad MainBrain kan tilbyde dig og din virksomhed – blandt andet i form af remotesupport og andre lignende fordelagtige ydelser – så frygt ej.

Du kan blot ringe ind til os på telefon +45 70 25 12 01 eller udfylde kontaktformularen på denne side, så tager vi i fællesskab en gratis og uforpligtende samtale om, hvordan vi i MainBrain kan hjælpe dig og din virksomhed godt på vej til en mere effektiv IT-hverdag.
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon +45 70 25 12 01, eller via formularen herunder.
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Evt. besked:
 
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01