Support

Tell me og andre nye redskaber til Office 365

« Tilbage
Dato: 6. november 2017

OFFICE 365’s nye redskaber

Så er der nyt på Office 365 fronten

Vidste du, at Office 365 bliver brugt i over 264 lande og er til rådighed på 44 forskellige sprog? Det populære og verdensomspændende produkt er i konstant udvikling for at sikre sine brugere den bedst mulige oplevelse med produktet.

I oktober 2017 kunne Office 365 lancere en række nye redskaber, der er designet til at spare dig og andre office 365 brugerne tid og skabe bedre resultater.

En af de nye redskaber er Oversætter i Word.

Oversætter i Word

Oversættelsesredskabet i Word er forbedret og dækker nu hele 60 sprog. Med oversættelse i Word er det nu muligt enten at oversætte dele af en tekst eller hele tekster og efterfølgende gemme resultatet. Dette gør arbejdet både nemmere og mere effektivt.

For at anvende oversætter i Word skal du blot åbne dit dokument i Word og klikke på ”Review” og dernæst vælge oversæt.

Et andet redskab som nu er tilgængeligt for Office 365 Business-bruger er Tell Me support

Tell Me

Tell Me Support gør det endnu let for dig og dine medarbejdere at dele dokumenter imellem jer i Word, Excel og PowerPoint, hvilket sikrer en øget effektivitet i din virksomhed. Det eneste du skal gøre er at logge på med din Office 365 Business-bruger og dernæst søge i feltet med pæren øverst i dit word-dokument efter den person eller fil, som du ønsker at se.

Få mere ud af Tell Me her.

Ønsker du at vide mere omkring Office 365’s nye redskaber så læs meget mere her

Eller kontakt MainBrain allerede i dag på tlf.: +45 70 25 12 01 eller via mail: info@mainbrain.dk.

Vi kommer gerne ud til en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe lige netop din virksomhed til bedst at udnytte Office 365 og dermed effektivisere arbejdsgangene i din virksomhed.

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
6. december 2019
Office 2019, Office 365 eller Microsoft 365 – hvad er forskellen?
Hvad er forskellen egentlig på de forskellige pakker, som Microsoft udbyder? Det er vigtigt at forstå forskellene, hvis du vil sikre dig, at du får valgt rigtigt første gang.
Læs indlæg
29. november 2019
Den nyeste software er nøglen til din virksomheds konkurrencedygtighed!
Hvis du vil være med, hvor det er sjovt på arbejdsmarkedet, så bliver du nødt til at hoppe med på IT-vognen. Effektiv brug af IT er vejen til effektiv kommunikation, og dette vil hjælpe dig og din virksomhed med at blive ekstra konkurrencedygtige på arbejdsmarkedet.
Læs indlæg
15. november 2019
Hackere udnytter dine uvidende medarbejdere til at stjæle værdifuld information
Hackerne er blevet klogere og mere professionelle, og det går ud over den enkelte medarbejder, der ikke har forstand på IT.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01