Support

Uniconta baner vejen for effektive arbejdsgange!

« Tilbage
Dato: 20. december 2019

Uniconta baner vejen for effektive arbejdsgange!

 

Uniconta – hvad er det?

Du er formentlig bekendt med klassiske økonomisystemer såsom C5. Opfinderen af C5-systemet, Erik Damgaard, har endnu en gang haft tegnebrættet fremme og skabt et nyt ERP-system, hvilket fremadrettet vil være kendt under navnet 'Uniconta'. Hvor C5-systemet har haft sit omdrejningspunkt omkring økonomi, kan Uniconta klare dette, men også meget mere!

 

Hvad kan Uniconta så, som C5 ikke kan?

Hvor C5 er et økonomi-system, er Uniconta et ERP-system. ERP står for Enterprise Ressource Planning, hvilket betyder, at Uniconta ikke blot giver dig mulighed for at holde styr på din virksomheds økonomi, men at den også samtidig kan hjælpe dig med at få et skarpt overblik over de afdelinger, der håndterer arbejdsopgaver som indebærer lagerstyring, produktion, HR, projektstyring, service, salg og indkøb.
Klik her for yderligere information om Uniconta
Hvis du på forhånd har kendskab til Uniconta eller allerede på nuværende tidspunkt ved, at Uniconta kunne være noget for din virksomhed, så tøv ikke med at kontakte os på +45 70 25 12 01 eller via vores kontaktformular. Vi sidder klar til en uforpligtende samtale, hvor vi i fællesskab kan se nærmere på, hvordan Uniconta kan bidrage til at effektivisere din virksomhedsdrift.

Derfor valgte vi Uniconta!

Vi i MainBrain vægter effektivitet højt. Vi kender selv til de frustrationer, der kan opstå, når arbejdsopgaver overleveres fra én afdeling til en anden, og yderligere hvor meget spildtid dette kan risikere at medføre. Derudover kan det for en virksomhedsejer være svært at holde styr på, hvad der foregår i de forskellige afdelinger, og om hvorvidt mål bliver opnået og deadlines overholdt. Alt dette råder Uniconta bod på, da alle dokumenter er samlet i ét system, hvilket giver dig som virksomhedsejer mulighed for at tilgå alle filer og data fra samme sted. Dine ansatte vil yderligere have nemmere ved at kommunikere på tværs af arbejdsområder samt at dokumentere deres arbejde, hvilket bidrager til en strømlining af arbejdsgangene i hverdagen.

Vi har valgt at overgå til Uniconta, da vi er overbeviste om, at god kommunikation fører til effektive arbejdsgange og et sundt arbejdsmiljø. Dette, blandet med et skarpt overblik over og god dokumentation af diverse arbejdsopgaver, mener vi alle er essentielle elementer, der skal spille sammen, for at skabe en øget produktivitet og dermed lægge fundamentet for en succesfuld virksomhedsdrift.

Hvis du synes implementeringen lyder uoverskuelig, så frygt ej. Vi skal nok stå for hele opsætningen, og selve integreringen og håndteringen af systemet for dine ansatte i hverdagen er ikke så svær, som det måske lader til.
Så hvis du også vægter effektive kommunikations- og arbejdsgange, og hvis du yderligere kunne tænke dig en øget produktivitet i din virksomhed, så tøv endelig ikke med at ringe til os på telefon +45 70 25 12 01 eller ved at udfylde vores kontaktformular. Vi sidder klar ved telefonen til en uforpligtende samtale, hvor vi i fællesskab kan se nærmere på, hvordan dine IT-arbejdsgange kan effektiveres!
Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
17. januar 2020
Øg din virksomheds produktivitet med Microsoft Teams!
Hvis ikke du allerede har stiftet bekendtskab med Microsoft Teams, så gør du det formentlig snart. Microsoft vinder ind hos flere og flere virksomheder landet over - store som små.
Læs indlæg
20. december 2019
Uniconta baner vejen for effektive arbejdsgange!
Uniconta er løsningen på dagligdagens unødvendige problematikker. Kommunikationsgangene kan nemt optimeres med Uniconta, og med dette øges din virksomheds samlede produktivitet.
Læs indlæg
6. december 2019
Office 2019, Office 365 eller Microsoft 365 – hvad er forskellen?
Hvad er forskellen egentlig på de forskellige pakker, som Microsoft udbyder? Det er vigtigt at forstå forskellene, hvis du vil sikre dig, at du får valgt rigtigt første gang.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01