Support

WorkPoint 365: Arkivér og sortér effektivt i kritisk data

« Tilbage
Dato: 6. juli 2016

Forestil dig det her: Du sidder med et stort projekt, men du mangler lige den vigtigste specifikation, der tilhører konstruktionen. Men du kan simpelthen ikke finde den – lige meget hvor meget du leder efter den.

Det sætter en stopper for dit arbejde, din effektivitet og den videreproces i forløbet.

Kritisk data - digitalt

Vi modtager mere og mere kritisk data digitalt, da vores primære arbejdsredskab er computeren. Det resulterer dog i at meget data bliver lagret mange forskellige steder, og til sidst ved du ikke hvor du kan finde den specifikation, du skal bruge – muligvis er den gemt på en kollegas skrivebord eller et helt tredje sted.

Derudover skaber vi også selv en stor mængde af kritisk data, som du ikke tænker over er kritisk og er gemt vilkårlige steder. Det er derfor nu vigtigere end nogensinde før, at de data er nemme at arkivere det rigtige sted og nemme at finde igen for alle i virksomheden.

Men hvordan holder man styr på de mange data? Og hvordan sorterer man i det?

WorkPoint 365 - Et effektivt system til dine kritiske data

Der kræves et effektivt journaliseringssystem. Det stigende antal af kritiske data betyder, at vi alle har brug for et overblik over det vi sidder at arbejder med og samarbejder om. WorkPoint 365 giver dig lige nøjagtigt det overblik over dine projekter, kunder, sager og allervigtigst al data, der er tilknyttet dem – om det er mails, dokumenter, kontaktoplysninger eller noget helt fjerde.

WorkPoint 365 holder styr på data, arkiverer logisk og der kan nemt sorteres i data, hvilket i sidste ende sparer medarbejderne tid.

Kritisk data bliver lagret et centralt sted, og de følger ikke medarbejderne, men derimod kunderne, projekterne eller sagerne. På denne måde kan alle der går til og fra projekterne have adgang til dokumentationen - også dem, der ikke er med i opstartsfasen.

Det resulterer i en højere effektivitet i virksomheden, da du ikke skal bruge unødvendig tid på at finde lige præcis de dokumenter som du skal bruge. Samtidig er du også fri for at bruge din tid på arkivering, da WorkPoint 365 kommer med intelligente forslag til hvor dit dokument skal arkiveres.

Vil du høre mere om denne løsning?
Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
25. marts 2020
Gør som Microsoft & Co. og gå all-in på din IT-sikkerhed
Microsoft går forrest i kampen mod cyberkriminalitet og tydeliggør alvoren af IT-sikkerhedsmæssige omkostninger ved Corona-pandemien. Tech-giganterne har talt: sikkerhedsopdateringer er i førersædet og resten må vente!
Læs indlæg
19. marts 2020
Hackeren udnytter Coronakrisen til at stjæle dine følsomme informationer
Danmark er under lockdown, og størstedelen af den danske befolkning er tvunget til at arbejde hjemmefra, hvilket måske ikke er ligetil for de uerfarne. Læs med i denne uges indlæg og bliv skarp til at arbejde hjemmefra.
Læs indlæg
10. marts 2020
Undgå at havne i samme ubehagelige situation som danske sygehuse
Bruger din virksomhed enheder med Windows 7 til daglig, kan dette være med til at udsætte din virksomhed for unødvendige hackerangreb. En opgradering af dit styresystem fra Windows 7 til Windows 10 kan gøre underværker, hvilket du kan blive klogere om i denne uges indlæg.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01