Support

WorkPoint 365: Arkivér og sortér effektivt i kritisk data

« Tilbage
Dato: 6. juli 2016

Forestil dig det her: Du sidder med et stort projekt, men du mangler lige den vigtigste specifikation, der tilhører konstruktionen. Men du kan simpelthen ikke finde den – lige meget hvor meget du leder efter den.

Det sætter en stopper for dit arbejde, din effektivitet og den videreproces i forløbet.

Kritisk data - digitalt

Vi modtager mere og mere kritisk data digitalt, da vores primære arbejdsredskab er computeren. Det resulterer dog i at meget data bliver lagret mange forskellige steder, og til sidst ved du ikke hvor du kan finde den specifikation, du skal bruge – muligvis er den gemt på en kollegas skrivebord eller et helt tredje sted.

Derudover skaber vi også selv en stor mængde af kritisk data, som du ikke tænker over er kritisk og er gemt vilkårlige steder. Det er derfor nu vigtigere end nogensinde før, at de data er nemme at arkivere det rigtige sted og nemme at finde igen for alle i virksomheden.

Men hvordan holder man styr på de mange data? Og hvordan sorterer man i det?

WorkPoint 365 - Et effektivt system til dine kritiske data

Der kræves et effektivt journaliseringssystem. Det stigende antal af kritiske data betyder, at vi alle har brug for et overblik over det vi sidder at arbejder med og samarbejder om. WorkPoint 365 giver dig lige nøjagtigt det overblik over dine projekter, kunder, sager og allervigtigst al data, der er tilknyttet dem – om det er mails, dokumenter, kontaktoplysninger eller noget helt fjerde.

WorkPoint 365 holder styr på data, arkiverer logisk og der kan nemt sorteres i data, hvilket i sidste ende sparer medarbejderne tid.

Kritisk data bliver lagret et centralt sted, og de følger ikke medarbejderne, men derimod kunderne, projekterne eller sagerne. På denne måde kan alle der går til og fra projekterne have adgang til dokumentationen - også dem, der ikke er med i opstartsfasen.

Det resulterer i en højere effektivitet i virksomheden, da du ikke skal bruge unødvendig tid på at finde lige præcis de dokumenter som du skal bruge. Samtidig er du også fri for at bruge din tid på arkivering, da WorkPoint 365 kommer med intelligente forslag til hvor dit dokument skal arkiveres.

Vil du høre mere om denne løsning?
Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
21. februar 2020
Derfor bør du outsource din IT
Tænk hvis det var muligt at slippe for alle hverdagens IT-problemer, der ofte kan være lidt af en produktivitets dræber? Ved at outsource din IT til en ekstern IT-leverandør sikrer du dig, at din IT aldrig igen skal komme i vejen for din virksomheds effektive arbejdsgange og øgede produktivitet!
Læs indlæg
14. februar 2020
Slip for en langsom og upålidelig PC i hverdagen
Der er intet mere frustrerende end en PC, der er en krig om selv de mindste ting. Dette indlæg kommer ind på typiske hverdagssituationer, hvor IT kan være en klods om benet for produktiviteten, og yderligere hvordan du selv kan gribe ind således, at dine PC'er næsten bliver så gode som nye.
Læs indlæg
7. februar 2020
Dine medarbejdere er skyld i cyberangreb
Cyberangreb er noget, som alle virksomheder - uanset størrelse - gerne vil undgå for alt i verden. Det betyder penge, fortrolige informationer, tid og meget andet værdifuldt lige ud af vinduet. Læs med i dette indlæg og bliv klogere på, hvordan du kan gøre dit for, at hackerne ikke går efter din virksomhed.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01