Support

WorkPoint 365: Effektiv sagsstyring

« Tilbage
Dato: 17. november 2016

Sagsstyring har aldrig været lettere. Med WorkPoint 365s sagsstyring kan I effektivt styre hele sagsforløbet og derved sikre en høj ensartet kvalitet gennem hele processen.

Med WorkPoint 365 sagsstyring er I sikret en effektiv vidensdelingsplatform, hvor al viden og vigtige dokumenter altid journaliseres omkring en sag og et sagsforløb og dermed kan leve op til eventuelle krav fra myndighederne. Dette sker hurtigt og let, da WorkPoint 365 sagsstyring bygger oven på SharePoint Online, og derved sikrer integration til Office 365.

Følg hele forløbet med sagsstyring

Overblik giver tryghed, sikrer kvalitet og effektiviserer forløbet. Med WorkPoint 365 dannes der overblik over ”alle sager” og ”mine sager” samt overblik over status på sagerne lige nu og her i sagsforløbet. Desuden knyttes alle relevante dokumenter, mails og opgaver til den enkelte sag. Det giver jer nemt og hurtigt et godt overblik over alle sager og giver jer mulighed for at fremskaffe præcis dokumentation i forhold til eventuelle krav fra myndigheder.

WorkPoint 365 hjælper sagsbehandleren med stadiestyring fra start til slut i forløbet og derved sikres ensartethed, kontinuitet, og kvaliteten højnes og det sikres at intet bliver glemt eller overset.

Outlook – håndtering af dokumenter og mails

Anvender I allerede Projektstyring gennem WorkPoint 365, så kender I sikkert til fordelene ved anvendelsen af Microsoft Outlook. Hvis ikke, så følg med her:

Med et simpelt WorkPoint Express plugin kan I håndtere mange af jeres opgaver i forbindelse med sagsbehandlingen direkte fra Microsoft Outlook. I kan nemt arkivere mails og dokumenter på en sag fra Outlook via Outlook via en drag and drop funktion i Outlook. Desuden kan sagsbehandleren finde dokumenter på en sag i SharePoint Online, redigere i dokumentet via Outlook m.m.

Derfor skal I vælge sagsstyring

  • WorkPoint 365 er med til at gøre sagsstyring og -behandling mere effektiv i hverdagen:
  • WorkPoint 365 giver ét samlet overblik over alle sager og sagsforløb
  • Dokumenter, mails, interessenter, informationer og stamdata samles om den enkelte sag
  • Velorganiseret skabelonbibliotek sikrer høj kvalitet og letter arbejdet for sagsbehandleren
  • Automatisk versionsstyring af dokumenter sikrer, at alle ændringer og godkendelser altid registreres til senere dokumentation
  • Journalisering med drag and drop direkte fra Outlook gør korrekt håndtering af mails og dokumenter på en sag langt nemmere og mere effektiv
  • WorkPoint 365 gør det nemt at udføre rutineopgaver og overholde fastdefinerede procedurer til behandling af sager
  • Stadiestyring hjælper sagsbehandleren gennem livsforløbet på en sag samt sikrer kvaliteten af sagsforløbet
  • Automatisk og intelligent metatagging og nedarvning af data på mails og dokumenter sparer sagsbehandleren for tid og ressourcer samt kvalitetssikrer arbejdet
  • Unik søgefunktion gør det let og hurtigt at finde og genfinde al information og historik på en sag
  • Fuld integration til Office 365-pakken1

1 Denne funktion kræver tilkøb af WorkPoint Express.

Vil I høre mere om WorkPoint og sagsstyring allerede nu?

Så ring til os på tlf.: +45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk. Vi kommer gerne ud til en uforpligtende snak om, hvad WorkPoint 365 kan tilbyde jeres virksomhed.

1 Microsoft Office, 2016

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
6. december 2019
Office 2019, Office 365 eller Microsoft 365 – hvad er forskellen?
Hvad er forskellen egentlig på de forskellige pakker, som Microsoft udbyder? Det er vigtigt at forstå forskellene, hvis du vil sikre dig, at du får valgt rigtigt første gang.
Læs indlæg
29. november 2019
Den nyeste software er nøglen til din virksomheds konkurrencedygtighed!
Hvis du vil være med, hvor det er sjovt på arbejdsmarkedet, så bliver du nødt til at hoppe med på IT-vognen. Effektiv brug af IT er vejen til effektiv kommunikation, og dette vil hjælpe dig og din virksomhed med at blive ekstra konkurrencedygtige på arbejdsmarkedet.
Læs indlæg
15. november 2019
Hackere udnytter dine uvidende medarbejdere til at stjæle værdifuld information
Hackerne er blevet klogere og mere professionelle, og det går ud over den enkelte medarbejder, der ikke har forstand på IT.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01