Support

WorkPoint 365: Effektiv sagsstyring

« Tilbage
Dato: 17. november 2016

Sagsstyring har aldrig været lettere. Med WorkPoint 365s sagsstyring kan I effektivt styre hele sagsforløbet og derved sikre en høj ensartet kvalitet gennem hele processen.

Med WorkPoint 365 sagsstyring er I sikret en effektiv vidensdelingsplatform, hvor al viden og vigtige dokumenter altid journaliseres omkring en sag og et sagsforløb og dermed kan leve op til eventuelle krav fra myndighederne. Dette sker hurtigt og let, da WorkPoint 365 sagsstyring bygger oven på SharePoint Online, og derved sikrer integration til Office 365.

Følg hele forløbet med sagsstyring

Overblik giver tryghed, sikrer kvalitet og effektiviserer forløbet. Med WorkPoint 365 dannes der overblik over ”alle sager” og ”mine sager” samt overblik over status på sagerne lige nu og her i sagsforløbet. Desuden knyttes alle relevante dokumenter, mails og opgaver til den enkelte sag. Det giver jer nemt og hurtigt et godt overblik over alle sager og giver jer mulighed for at fremskaffe præcis dokumentation i forhold til eventuelle krav fra myndigheder.

WorkPoint 365 hjælper sagsbehandleren med stadiestyring fra start til slut i forløbet og derved sikres ensartethed, kontinuitet, og kvaliteten højnes og det sikres at intet bliver glemt eller overset.

Outlook – håndtering af dokumenter og mails

Anvender I allerede Projektstyring gennem WorkPoint 365, så kender I sikkert til fordelene ved anvendelsen af Microsoft Outlook. Hvis ikke, så følg med her:

Med et simpelt WorkPoint Express plugin kan I håndtere mange af jeres opgaver i forbindelse med sagsbehandlingen direkte fra Microsoft Outlook. I kan nemt arkivere mails og dokumenter på en sag fra Outlook via Outlook via en drag and drop funktion i Outlook. Desuden kan sagsbehandleren finde dokumenter på en sag i SharePoint Online, redigere i dokumentet via Outlook m.m.

Derfor skal I vælge sagsstyring

  • WorkPoint 365 er med til at gøre sagsstyring og -behandling mere effektiv i hverdagen:
  • WorkPoint 365 giver ét samlet overblik over alle sager og sagsforløb
  • Dokumenter, mails, interessenter, informationer og stamdata samles om den enkelte sag
  • Velorganiseret skabelonbibliotek sikrer høj kvalitet og letter arbejdet for sagsbehandleren
  • Automatisk versionsstyring af dokumenter sikrer, at alle ændringer og godkendelser altid registreres til senere dokumentation
  • Journalisering med drag and drop direkte fra Outlook gør korrekt håndtering af mails og dokumenter på en sag langt nemmere og mere effektiv
  • WorkPoint 365 gør det nemt at udføre rutineopgaver og overholde fastdefinerede procedurer til behandling af sager
  • Stadiestyring hjælper sagsbehandleren gennem livsforløbet på en sag samt sikrer kvaliteten af sagsforløbet
  • Automatisk og intelligent metatagging og nedarvning af data på mails og dokumenter sparer sagsbehandleren for tid og ressourcer samt kvalitetssikrer arbejdet
  • Unik søgefunktion gør det let og hurtigt at finde og genfinde al information og historik på en sag
  • Fuld integration til Office 365-pakken1

1 Denne funktion kræver tilkøb af WorkPoint Express.

Vil I høre mere om WorkPoint og sagsstyring allerede nu?

Så ring til os på tlf.: +45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk. Vi kommer gerne ud til en uforpligtende snak om, hvad WorkPoint 365 kan tilbyde jeres virksomhed.

1 Microsoft Office, 2016

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
21. februar 2020
Derfor bør du outsource din IT
Tænk hvis det var muligt at slippe for alle hverdagens IT-problemer, der ofte kan være lidt af en produktivitets dræber? Ved at outsource din IT til en ekstern IT-leverandør sikrer du dig, at din IT aldrig igen skal komme i vejen for din virksomheds effektive arbejdsgange og øgede produktivitet!
Læs indlæg
14. februar 2020
Slip for en langsom og upålidelig PC i hverdagen
Der er intet mere frustrerende end en PC, der er en krig om selv de mindste ting. Dette indlæg kommer ind på typiske hverdagssituationer, hvor IT kan være en klods om benet for produktiviteten, og yderligere hvordan du selv kan gribe ind således, at dine PC'er næsten bliver så gode som nye.
Læs indlæg
7. februar 2020
Dine medarbejdere er skyld i cyberangreb
Cyberangreb er noget, som alle virksomheder - uanset størrelse - gerne vil undgå for alt i verden. Det betyder penge, fortrolige informationer, tid og meget andet værdifuldt lige ud af vinduet. Læs med i dette indlæg og bliv klogere på, hvordan du kan gøre dit for, at hackerne ikke går efter din virksomhed.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01