Support

WorkPoint 365: Effektivisér jeres projektstyring

« Tilbage
Dato: 10. november 2016

Nu er det slut med manglende overblik over igangværende projekter og spildte administrationstimer. Med WorkPoint 365’s projektstyring får I mere ud af jeres SharePoint-løsning, effektivisere hverdagen og spare ressourcer. Så hvorfor vente?

WorkPoint 365 er out-of-the-box løsninger, der giver jer fuldt udbytte af SharePoint online i Office 365. Desuden kan relevante dokumenter, mails, opgaver og skabeloner til enkelte projekter let tilføjes med et simpelt plugin til Office 365.

WorkPoint 365 sikrer kvalitet og overblik

En af WorkPoint 365 mange muligheder er projektstyring, der sikrer jer overblik over igangværende projekter, samt fremdriften i enkeltstående projektforløb. WorkPoint 365’s projektstyring hjælper jer - sikkert og nemt - gennem alle projektforløbets faser; fra automatisk opgavetildeling gennem en detaljeret projektstyring og frem til slutevaluering.

WorkPoint 365’s projektstyring sikre dermed høj kvalitet, kontinuitet og ensartethed i jeres projektforløb.

Outlook - samling af daglige opgaver

I kender sikkert Microsoft Outlook og anvender det måske allerede? Med et simpelt WorkPoint Express plugin kan projektdeltagerne nu varetage 80% af alle deres daglige opgaver i og fra Outlook - nemmere bliver det ikke. Som projektdeltagernes nye primære værktøj kan de gennem Outlook søge efter dokumenter, redigere i dem og håndtere alle Office-dokumenter.

10 gode grunde til at vælge projektstyring med WorkPoint 365
  • Styrer projektet sikkert gennem alle dets faser, der bygger på jeres egen projektmodel
  • Porteføljestying sikrer effektiv måling af fremdriften i projekterne og giver jer mulighed for eksport af data til Excel-filer
  • Samling af alle dokumenter, mails, interessenter, samt informationer og stamdata til det enkelte projekt
  • Automatisk og intelligent metatagging og nedarvning af data på mails og dokumenter, der sparer jer tid og ressourcer og kvalitetssikrer data
  • WorkPoint 365 sikrer fundamentet for, at I kan opbygge et velorganiseret skabelonbibliotek med de mest relevante skabeloner til standard dokumenter
  • Automatisk versionsstyring af dokumenter sikrer, at alle ændringer og godkendelser altid registreres under hele projektforløbet
  • Effektiv mailhåndtering sikrer intuitiv og hurtig arkivering af mails og dokumenter via drag and drop fra Outlook til SharePoint Online.
  • Udnyt også muligheden for at benytte intelligente forslag fra systemet til journalisering og autojournalisering på et projekt
  • WorkPoint 365 gør det let og hurtigt at finde og genfinde al information og historik på et projekt – alle dokumenter, mails, aftaler m.m.
  • WorkPoint 365 sikrer kvalitet, kontinuitet og ensartethed i projektstyringen
Vil I høre mere om WorkPoint allerede nu?

Så ring til os på tlf.: +45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk. Vi kommer gerne ud til en uforpligtende snak om, hvad WorkPoint 365 kan tilbyde jeres virksomhed.

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
21. oktober 2019
MainBrain A/S deltager i UNICONTA-arrangementet “Digitale Guldkorn”!
Holdet fra MainBrain fik sig en god snak med Erik Damgaard om Unicontas mange muligheder.
Læs indlæg
24. september 2019
Sikkerhedsprocedurer må ikke undervurderes, når det kommer til it
Det kan koste dyrt, hvis organisationer køber it-sikkerhedsudstyr uden at sikre sig, at der er god sikkerhedsadfærd i dagligdagen
Læs indlæg
16. september 2019
Få sikret din IT-virksomheds fremtid, mens tid er
Windows 7 og Microsoft 2010 er et overstået kapitel
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01