Support

WorkPoint 365: Effektivisér jeres projektstyring

« Tilbage
Dato: 10. november 2016

Nu er det slut med manglende overblik over igangværende projekter og spildte administrationstimer. Med WorkPoint 365’s projektstyring får I mere ud af jeres SharePoint-løsning, effektivisere hverdagen og spare ressourcer. Så hvorfor vente?

WorkPoint 365 er out-of-the-box løsninger, der giver jer fuldt udbytte af SharePoint online i Office 365. Desuden kan relevante dokumenter, mails, opgaver og skabeloner til enkelte projekter let tilføjes med et simpelt plugin til Office 365.

WorkPoint 365 sikrer kvalitet og overblik

En af WorkPoint 365 mange muligheder er projektstyring, der sikrer jer overblik over igangværende projekter, samt fremdriften i enkeltstående projektforløb. WorkPoint 365’s projektstyring hjælper jer - sikkert og nemt - gennem alle projektforløbets faser; fra automatisk opgavetildeling gennem en detaljeret projektstyring og frem til slutevaluering.

WorkPoint 365’s projektstyring sikre dermed høj kvalitet, kontinuitet og ensartethed i jeres projektforløb.

Outlook - samling af daglige opgaver

I kender sikkert Microsoft Outlook og anvender det måske allerede? Med et simpelt WorkPoint Express plugin kan projektdeltagerne nu varetage 80% af alle deres daglige opgaver i og fra Outlook - nemmere bliver det ikke. Som projektdeltagernes nye primære værktøj kan de gennem Outlook søge efter dokumenter, redigere i dem og håndtere alle Office-dokumenter.

10 gode grunde til at vælge projektstyring med WorkPoint 365
  • Styrer projektet sikkert gennem alle dets faser, der bygger på jeres egen projektmodel
  • Porteføljestying sikrer effektiv måling af fremdriften i projekterne og giver jer mulighed for eksport af data til Excel-filer
  • Samling af alle dokumenter, mails, interessenter, samt informationer og stamdata til det enkelte projekt
  • Automatisk og intelligent metatagging og nedarvning af data på mails og dokumenter, der sparer jer tid og ressourcer og kvalitetssikrer data
  • WorkPoint 365 sikrer fundamentet for, at I kan opbygge et velorganiseret skabelonbibliotek med de mest relevante skabeloner til standard dokumenter
  • Automatisk versionsstyring af dokumenter sikrer, at alle ændringer og godkendelser altid registreres under hele projektforløbet
  • Effektiv mailhåndtering sikrer intuitiv og hurtig arkivering af mails og dokumenter via drag and drop fra Outlook til SharePoint Online.
  • Udnyt også muligheden for at benytte intelligente forslag fra systemet til journalisering og autojournalisering på et projekt
  • WorkPoint 365 gør det let og hurtigt at finde og genfinde al information og historik på et projekt – alle dokumenter, mails, aftaler m.m.
  • WorkPoint 365 sikrer kvalitet, kontinuitet og ensartethed i projektstyringen
Vil I høre mere om WorkPoint allerede nu?

Så ring til os på tlf.: +45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk. Vi kommer gerne ud til en uforpligtende snak om, hvad WorkPoint 365 kan tilbyde jeres virksomhed.

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
21. februar 2020
Derfor bør du outsource din IT
Tænk hvis det var muligt at slippe for alle hverdagens IT-problemer, der ofte kan være lidt af en produktivitets dræber? Ved at outsource din IT til en ekstern IT-leverandør sikrer du dig, at din IT aldrig igen skal komme i vejen for din virksomheds effektive arbejdsgange og øgede produktivitet!
Læs indlæg
14. februar 2020
Slip for en langsom og upålidelig PC i hverdagen
Der er intet mere frustrerende end en PC, der er en krig om selv de mindste ting. Dette indlæg kommer ind på typiske hverdagssituationer, hvor IT kan være en klods om benet for produktiviteten, og yderligere hvordan du selv kan gribe ind således, at dine PC'er næsten bliver så gode som nye.
Læs indlæg
7. februar 2020
Dine medarbejdere er skyld i cyberangreb
Cyberangreb er noget, som alle virksomheder - uanset størrelse - gerne vil undgå for alt i verden. Det betyder penge, fortrolige informationer, tid og meget andet værdifuldt lige ud af vinduet. Læs med i dette indlæg og bliv klogere på, hvordan du kan gøre dit for, at hackerne ikke går efter din virksomhed.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01