Support

WorkPoint 365: Introduktion

« Tilbage
Dato: 14. marts 2016

Som noget nyt forhandler vi i MainBrain nu løsningen WorkPoint 365 til Office 365. WorkPoint 365 er en forretningsstrategisk løsning, som kan lette de administrative opgaver, som til tider sluger meget arbejdstid – tid som kunne blive brugt på dine kunder, nye som nuværende. Samtidig giver denne løsning dig overblikket over forløbet i dine sager. Vi vil over de næste uger gennemgå de forskellige muligheder som værktøjet WorkPoint 365 kan tilbyde din virksomhed – alt fra projektstyring over sagsbehandling til kontaktstyring. Men vi vil først begynde med en kort introduktion af værktøjet, som reelt er og bliver en vidensportal for din virksomhed.

Gør Office 365 mere effektivt

Med Office 365 åbner sig mange muligheder for en effektivisering af din arbejdsdag, men der er sikkert stadig mange administrative opgaver, som du og dine kollegaer gerne vil være foruden eller hvert fald blot skære ned på. WorkPoint 365 bygger oven på SharePoint, og gør SharePoint-funktionen mere effektiv end nogensinde. Du får med WorkPoint 365 hurtigere værdi ud af din investering i SharePoint.

WorkPoint 365 er et modulopbygget standardsystem i skyen, som sætter vidensdeling i system og strukturerer alle data hierarkisk via SharePoint. WorkPoint 365 gør det muligt for dig at opbygge forretningskritiske løsninger til dine projekter, og sørger samtidig for en effektiv styring af arbejdsgangene, håndtering af data samt vidensdeling på tværs af projektgrupper. Essentielt bygger WorkPoint 365 bro mellem alle Office pakkens funktioner, og du kan dermed sammenkoble filer, dokumenter, mails og kontakter i Outlook med specifikke projekter, kunder eller opgaver. Dette gør det nemt og effektivt for alle at tilgå de data, der tilhører en specifik kunde eller projekt, og dermed kan alle have det fulde overblik, hvor langt man er i projektet eller kundens sag.

Som kort nævnt ovenfor tilbyder WorkPoint 365 forskellige muligheder. Muligheder, der kan tilpasses alt efter hvilken branche, du befinder dig i. Med andre ord - værktøjet tilpasses din virksomhed og ikke omvendt.

De forskellige muligheder inkluderer:

  • Projektstyring
  • Sagsstyring
  • Kontaktstyring
  • Journalisering

De forskellige muligheder vil vi gennemgå over de næste uger for at give dig et indblik i, hvad WorkPoint 365 kan tilbyde dig og din virksomhed for på denne måde at effektivisere din hverdag.

Kan du ikke vente med at høre om de forskellige muligheder, som WorkPoint 365 kan tilbyde?

Så kan du læse mere om løsningen på vores produktside.

Tøv endelig heller ikke med at ringe til os på tlf.: +45 7025 1201 eller send en mail til info@mainbrain.dk, hvis du vil høre mere detaljeret om WorkPoint 365. Vi kommer også gerne ud til en uforpligtende samtale, hvor vi kan fortælle mere dybdegående om, hvad WorkPoint 365 kan gøre for dig og din virksomhed.

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
15. november 2019
Hackere udnytter dine uvidende medarbejdere til at stjæle værdifuld information
Hackerne er blevet klogere og mere professionelle, og det går ud over den enkelte medarbejder, der ikke har forstand på IT.
Læs indlæg
8. november 2019
En effektiv IT-infrastruktur sparer din virksomhed mange ressourcer
En god IT-infrastruktur er ikke at kimse ad. Den kan højne din virksomheds IT-sikkerhed markant og spare dig mange penge i sidste ende.
Læs indlæg
1. november 2019
Hackerangreb koster dig mere end 'bare' penge
Cyberkriminalitet har større følger, end du går og tror. Det har ikke kun øjeblikkelige konsekvenser, men også konsekvenser for din virksomheds fremtid.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01