Support

WorkPoint 365: Journalisering

« Tilbage
Dato: 13. april 2016

Vi har de foregående uger givet jer et indblik i den forretningsstrategiske løsning, WorkPoint 365, og denne løsnings muligheder for at effektivisere jeres virksomheds projekt- sags- og kontaktstyringsprocesser. Men det er ikke blot disse processer som denne løsning kan effektivisere.

Selvom mange måske troede internettet var en døgnflue, er nu vi blevet ret afhængige af det i vores arbejde. For mange er Outlook blevet funktionen, hvorfra vi kommunikerer, indkalder til møder, ser vejrudsigten m.v. Men nu kan I med WorkPoint 365 gøre Outlook til jeres primære arbejdsstation.

Sæt journalisering i system

Outlook er blevet kommunikationskanalen i mange virksomheder, og I modtager derfor sikkert mange kritiske beskeder og dokumenter via mail. Med WorkPoint 365 kan I sikre at alle vigtige og forretningskritiske informationer bliver journaliseret hver eneste gang. Løsningen sørger for at alle relevante medarbejdere har adgang til kritiske beskeder og dokumenter, og ikke blot ligger i enkelte medarbejderes indbakke. På denne måde sikrer I, at alle kritiske beskeder og informationer bliver varetaget.

Med WorkPoint 365 kan I benytte Outlook som det primære arbejdsredskab i dagligdagen. I vil ikke behøve at skifte system for at arkivere jeres dokumenter. Denne journaliseringsfunktion er intuitiv og nem at bruge med drag & drop-funktion, og I kan sammenkæde informationerne i indbakken med en specifik sag, opgave, projekt og kunde.

9 features med WorkPoint 365 journalisering

Med denne funktion opnår I mange flere fordele med Outlook som dagligt arbejdsredskab.

  • Hurtig og nem arkivering af mails og vedhæftede filer med drag and drop funktion
  • Intuitiv søgefunktion sparer mange timer på journalisering og søgning af mails og dokumenter
  • Historik over de 10 mest brugte/besøgte sites
  • Systemet foreslår selv relevante destinationer for arkivering baseret på blandt andet afsenderinformationer. Forslaget kunne være en virksomhed, en sag eller et projekt1
  • Det er hurtigt og nemt at skabe overblik over personer, virksomheder, opgaver (sager og projekter) i WorkPoint 365s hierarkiske træstruktur
  • Automatisk og intelligent metatagging sparer brugerne for tid og ressourcer og kvalitetssikrer metadata på mails og dokumenter
  • Præcis dokumentation af korrespondance i forhold til krav fra myndigheder
  • Fuld integration til Office 365

1 Denne funktion er dog kun tilgængelig med WorkPoint Express Enterprise og WorkPoint 365.

Vil I gerne vide mere om hvordan WorkPoint 365 kan gøre Outlook til et primært værktøj i jeres virksomhed?

Så tøv ikke med at ringe til os på tlf.:+45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
15. november 2019
Hackere udnytter dine uvidende medarbejdere til at stjæle værdifuld information
Hackerne er blevet klogere og mere professionelle, og det går ud over den enkelte medarbejder, der ikke har forstand på IT.
Læs indlæg
8. november 2019
En effektiv IT-infrastruktur sparer din virksomhed mange ressourcer
En god IT-infrastruktur er ikke at kimse ad. Den kan højne din virksomheds IT-sikkerhed markant og spare dig mange penge i sidste ende.
Læs indlæg
1. november 2019
Hackerangreb koster dig mere end 'bare' penge
Cyberkriminalitet har større følger, end du går og tror. Det har ikke kun øjeblikkelige konsekvenser, men også konsekvenser for din virksomheds fremtid.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: info@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01