Support

WorkPoint 365: Projektstyring

« Tilbage
Dato: 21. marts 2016

I sidste uge introducerede vi vores nye løsning WorkPoint 365. Med denne løsning kan I hurtigere få mere værdi ud af jeres SharePoint-løsning, og samtidig kan I effektivisere jeres hverdag og spare jer for mange administrative timer. Og hvem vil ikke gerne det?

Som nævnt i vores introduktion af WorkPoint 365 er der forskellige muligheder for at bruge denne strategiske forretningsløsning på. Denne gang benytter vi lejligheden til at forklare, hvordan I kan bruge denne løsning i styringen i jeres projekter.

Projektstyring med kvalitetssikring og overblik

WorkPoint 365 projektstyringsværktøj sikrer kvaliteten og giver jer et overblik over alle jeres igangværende projekter samt fremdriften i de enkelte projektforløb. I opnår en fælles brugerflade, som guider jer frem i projektet sikkert, effektivt og nemt. WorkPoint 365 kan automatisk tildele opgaver, og kan detaljeret styre jer igennem processen helt frem til slutevalueringen.

WorkPoint 365 projektstyring har blandt andet systematisk gate- og fasestyring, som sikrer, at I ikke skifter fra en fase til en ny før alle opgaver og krav er opfyldt til at gå videre i processen. Det kunne for eksempel være at sikre, at I ikke går videre i en byggeproces uden at have byggetilladelserne på plads.

Med WorkPoint 365s processer til risikostyring og kvalitetssikring opnår I en høj og ensartet kvalitet i gennemførelsen af alle jeres projekter. Samtidig understøtter WorkPoints gate- og fasestyring den projektmodel, I har valgt at gennemføre jeres projekter ud fra. Med andre ord, WorkPoint 365 tilpasses jer og jeres virksomhed, og ikke omvendt.

Projektmodellen kunne se således ud:

8 WorkPoint 365 features, som styrker projektstyringen

For at give et større overblik over de mange styrker, som WorkPoint 365 indeholder, har vi listet otte styrker ved denne løsning, men det er blot nogle få ud af mange styrker ved denne løsning.

  • Styr projektet sikkert igennem alle faser med stadiestyring, der bygger på jeres egen projektmodel
  • Porteføljestyring sikrer effektiv måling af fremdrift i projekterne og mulighed for eksport af data til Excel-filer
  • Alle dokumenter, mails, interessenter samt informationer og stamdata knyttes til det enkelte projekt
  • Automatisk og intelligent metatagging og nedarvning af data på mails og dokumenter sparer tid og ressourcer og kvalitetssikrer data
  • WorkPoint 365 sikrer fundamentet for, at I kan opbygge et velorganiseret skabelonbibliotek med de mest relevante skabeloner til standarddokumenter
  • Automatisk versionsstyring af dokumenter sikrer, at alle ændringer og godkendelser altid registreres under hele projektforløbet
  • Effektiv mailhåndtering sikrer intuitiv og hurtig arkivering af mails og dokumenter via drag and drop fra Outlook til SharePoint Online. Udnyt også muligheden for at benytte intelligente forslag fra systemet til journalisering og autojournalisering på et projekt1
  • WorkPoint 365 gør det let og hurtigt at finde og genfinde al information og historik på et projekt – alle dokumenter, mails, aftaler m.m.

1 Denne funktion kræver tilkøb af WorkPoint Express.

I næste uge gennemgår vi WorkPoint 365 sagsstyringsmodul, som kan gøre sagsbehandling og de rutinemæssige opgaver til en leg. Hvis I ikke vil gå glip af det kommende blogindlæg, så følg med på bloggen, Linkedin eller Twitter.

Vil I høre mere om WorkPoint allerede nu?

Så ring til os på tlf.: +45 7025 1201 eller via mail: info@mainbrain.dk. Vi kommer gerne ud til en uforpligtende snak om, hvad WorkPoint 365 kan tilbyde jeres virksomhed.

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
8. november 2019
En effektiv IT-infrastruktur kan spare din virksomhed mange ressourcer
En god IT-infrastruktur er ikke at kimse ad. Den kan højne din virksomheds IT-sikkerhed markant og spare dig mange penge i sidste ende.
Læs indlæg
1. november 2019
Hackerangreb koster dig mere end 'bare' penge
Cyberkriminalitet har større følger, end du går og tror. Det har ikke kun øjeblikkelige konsekvenser, men også konsekvenser for din virksomheds fremtid.
Læs indlæg
21. oktober 2019
MainBrain A/S deltager i UNICONTA-arrangementet “Digitale Guldkorn”!
Holdet fra MainBrain fik sig en god snak med Erik Damgaard om Unicontas mange muligheder.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: lev-fak@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01