Support

WorkPoint 365: Sagsstyring

« Tilbage
Dato: 29. marts 2016

Vores nye løsning, WorkPoint 365, kan effektivisere jeres hverdag på mange områder. Løsningen kan fungere som et projektstyringsværktøj, som skaber overblik over jeres forskellige projektforløb og fremdriften i dem. Hvis I vil starte med at danne jer et overordnet overblik af WorkPoint 365, er i velkomne til at læse vores introduktion til værktøjet her. Men WorkPoint 365 kan også bruges i andre sammenhænge, så i denne uge vil vi skrive om, hvordan WorkPoint 365 kan benyttes som et system for sagsstyring. Her kan mange af styrkerne, som vi nævnte i vores indlæg om projektstyring, også opleves.

Styr alle processer og rutiner effektivt

Med sagsstyring kan I sætte sagsbehandlingen i system, og I får nemt et samlet overblik over alle sager i hele virksomheden, men også hvilke sagsforløb den enkelte medarbejder sidder med i øjeblikket. Desuden får I også hurtigt og nemt en forståelse for, hvor i sagsforløbet I befinder jer.

Med WorkPoint 365 kan I knytte klienter, interesserenter samt informationer, stamdata, dokumenter og e-mails til den enkelte sag. Løsningen sørger for, at I har præcis og fuldkommen dokumentation i forhold til eventuelle krav fra myndigheder. Dokumentation, som bliver nem og hurtig at finde eller genfinde. Samtidig kan I oprette skabeloner, der gør det nemt at oprette nye sagsdokumenter, hvilket strømliner og letter udførelsen af de rutineprægede opgaver. Resultatet er høj og ensartet kvalitet i sagsbehandlingen.

I får desuden intuitiv stadiestyring med WorkPoint 365, som hjælper medarbejdere nemt og sikkert gennem hele sagsforløbet, og sikrer at alle krav er opfyldt for både at afslutte stadier i sagsbehandlingen samt afslutte hele sagsforløbet.

10 features, I får med WorkPoint 365 Sagsstyring

Det er dog ikke kun disse 10 features, I får med WorkPoint. I får meget mere, som fx en mere effektiv hverdag med mere overskud. Og I får mere tid til det, I er gode til.

  • WorkPoint 365 giver ét samlet overblik over alle sager og sagsforløb
  • Dokumenter, mails, interessenter, informationer og stamdata samles om den enkelte sag
  • Velorganiseret skabelonbibliotek sikrer høj kvalitet og letter arbejdet for sagsbehandleren
  • Automatisk versionsstyring af dokumenter sikrer, at alle ændringer og godkendelser altid registreres til senere dokumentation
  • Journalisering med drag and drop direkte fra Outlook gør korrekt håndtering af mails og dokumenter på en sag langt nemmere og mere effektiv1
  • WorkPoint 365 gør det nemt at udføre rutineopgaver og overholde fastdefinerede procedurer til behandling af sager
  • Stadiestyring hjælper sagsbehandleren gennem livsforløbet på en sag samt sikrer kvaliteten af sagsforløbet
  • Automatisk og intelligent metatagging og nedarvning af data på mails og dokumenter sparer sagsbehandleren for tid og ressourcer samt kvalitetssikrer arbejdet
  • Unik søgefunktion gør det let og hurtigt at finde og genfinde al information og historik på en sag
  • Fuld integration til Office 365-pakken1

1 Denne funktion kræver tilkøb af WorkPoint Express.

I næste uge gennemgår vi WorkPoint 365 kontaktstyring, som kan sætter al korrespondance i system. Hvis I ikke vil gå glip af det kommende blogindlæg, så følg med på bloggen, eller følg os på Linkedin og Twitter.

Interesseret?

I er mere end velkomne til at ringe til os på tlf.: +45 7025 1201, hvis I, allerede nu, gerne vil høre mere specifikt om, hvad WorkPoint 365 kan gøre jer. I er også mere end velkomne til at sende en mail på info@mainbrain.dk

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
8. november 2019
En effektiv IT-infrastruktur kan spare din virksomhed mange ressourcer
En god IT-infrastruktur er ikke at kimse ad. Den kan højne din virksomheds IT-sikkerhed markant og spare dig mange penge i sidste ende.
Læs indlæg
1. november 2019
Hackerangreb koster dig mere end 'bare' penge
Cyberkriminalitet har større følger, end du går og tror. Det har ikke kun øjeblikkelige konsekvenser, men også konsekvenser for din virksomheds fremtid.
Læs indlæg
21. oktober 2019
MainBrain A/S deltager i UNICONTA-arrangementet “Digitale Guldkorn”!
Holdet fra MainBrain fik sig en god snak med Erik Damgaard om Unicontas mange muligheder.
Læs indlæg
MainBrain A/S
Center Boulevard 5
2300 København S
Telefon: +45 70 25 12 01
E-mail: lev-fak@mainbrain.dk
CVR: 25186893
 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
MainBrain A/S | Center Boulevard 5 | 2300 København S | Tlf.: +45 70 25 12 01